موضوعات داغ

کوین فایگی در ابتدا می خواست ابامینیشن را در اعماق اقیانوس غرق کند

هنگامی که در سال ۲۰۰۸ در فیلم The Incredible Hulk در نقش شرور هالک، ابامینیشن یا همان Emil Blonsky ظاهر شد، به IGN  گفت که او «فقط برای لبخند زدن بچه‌هایش آن نقش را برعهده گرفته است» پس چه اتفاقی افتاد که راث بیش از یک دهه بعد به MCU بازگشت؟ با مجله تاپ ریتم همراه شوید تا به بررسی این موضوع بپردازیم!

راث در مصاحبه ای با IGN گفت: “خندیدم. فکر کردم خنده دار بود.” “وقتی [مارول] به من گفت که آنها چه چیزی در ذهن دارند، من فقط خندیدم، فکر کردم فوق العاده، غیرممکن و دیوانه است… همچنین به یک معنا خوب بود زیرا می توانم دوران کودکی بچه هایم را با نقش آفرینی ابامینیشن دوباره مرور کنم.”

کوین فایگی در ابتدا می خواست ابامینیشن را در اعماق اقیانوس غرق کند

زمانی که راث برای اولین بار شخصیت ابامینیشن را بازی کرد، زمان بسیار متفاوتی بود، زمانی که ادوارد نورتون بروس بنر بود و هیچ کس نمی دانست پدیده جهانی که MCU باشد در آن شکوفا می شود. سپس، راث تماسی را دریافت کرد که هرگز انتظارش را نداشت: ابتدا برای یک نقش کوتاه در فیلم Shang-Chi And The Legend of the Ten Rings سال گذشته و سپس برای برداشتی بسیار متفاوت از شخصیت ابامینیشن در سری She-Hulk در دیزنی پلاس.

اما با وجود اینکه یک دهه بدون استفاده مارول از شخصیت ابامینیشن می گذرد، هنوز صحبت هایی در مورد اینکه بازگشت Abomination چگونه می تواند باشد وجود داشت. در واقع، یکی از ایده‌های اصلی کوین فایگی، رئیس استودیوی مارول، بسیار شوم‌تر از نسخه پر از ذن ابامینیشن بود که در She-Hulk می‌بینیم.

قبل از Shang-Chi، آخرین موردی که از ابامینیشن را دیدیم در پایان The Incredible Hulk بود، جایی که هالک نزدیک بود Aboming  را خفه کند و او را برای دستگیری تحویل دهد. در MCU، ما می دانیم که او یک دهه بعدی را در انزوا گذراند، که منجر به دادگاه آزادی مشروط او در She-Hulk شد. اما به گفته راث، همیشه این برنامه نبود.

کوین فایگی در ابتدا می خواست ابامینیشن را در اعماق اقیانوس غرق کند

راث گفت: «به یاد دارم که با کوین فایگی سر صحنه فیلم هالک شگفت‌انگیز و همچنین استن لی صحبت کردم. ایده این بود که او را در یک طاق فولادی حبس کرده و آن را به ته اقیانوس غرق کنند و تا آنجا باقی بماند. به طوری که وقتی آن را در ابتدای هر فیلمی که ممکن بود پیدا کردید… همان جایی بود که از قبل غرق شده بود. پس ابامینیشن وقت داشت که فکر کند. در حالی که این سناریو دقیقاً روی پرده‌های ما اجرا نشد، عناصری از این مفهوم به داستان Abomination در She-Hulk راه یافتند.

خوب به یک معنا آنها این کار را در She-Hulk انجام دادند. او در انزوا است، با هیولای درونی خود سر و کار دارد… و سال ها در یک حباب … در یک زندان امنیتی در انزوای کامل، به سر می برد. پس حالا چه چیزی به دست می آوریم؟ او کیست؟ و سفری که او می رود احتمالاً دور لبه چاقو می رقصد که “او اصلاح شده است یا نه؟”

کوین فایگی در ابتدا می خواست ابامینیشن را در اعماق اقیانوس غرق کند

راث همچنین در مورد فشارهایی که هنرمندان جلوه های بصری MCU با آن روبرو هستند صحبت کرد که بخش بزرگی از گفتگو پیرامون She-Hulk و ابامینیشن بوده است.

“آنها فوق العاده هستند، من مطمئن هستم که این فشار زیادی است، خدای من. این بخش بزرگی از همه چیز است. امیدوارم آنها به رسمیت شناخته شوند که شایسته آن هستند. آنها بسیار خیره کننده هستند، این افراد هستند که یک چیز خارق العاده خلق می کنند.”

She-Hulk  در حال حاضر در دیزنی پلاس در حال پخش است. در نتیجه بحث ابامینیشن و شخصیت سرکش او بسیار در فضای مجازی مطرح است. بسیاری سال های زیادی منتظر حضور این شخصیت در مارول بوده اند که برخی ممکن بخاطر سمت و سویی که هالک پیش گرفته است از آن مایوس شده باشند. با این حال She-Hulk مسیری مستقیم برای بازگرداندن شخصیت ابامینیشن به مارول بود که آنها از آن بهترین استفاده را کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا