نرده چوبی و تاثیر آن بر دکوراسیون منزل

مهمترین عامل هنگام انتخاب چوب خشکی چوب است. اگر چوب خشک نباشد پس از یک دوره استفاده باعث خوردگی و ترک خوردن چوب می شود. چوب های روسی و راش مقاومت بالایی دارد که می توانید برای نرده چوبی و پله های خود سفارش دهید. مهمترین عامل برای انتخاب چوب میزان استفاده و انتخاب نوع نرده و نوع رنگ است.

نوع چوب استفاده شده، و میزان منبت و یا خراطی در نرده چوبی یکی از مهمترین عوامل قیمت نرده چوبی است. همچنین منبت کاری و خراطی در پایه نرده با سایزهای متفاوت در قیمت تاثیر گزار است. پایه های منبت ظریف تر نسبت به پایه های خراطی هستند زیرا این پایه ها با دستگاه CNC تراشیده می شوند.

برای تکمیل نرده چوبی بخش های مختلف استفاده می شود, مانند پایه و ایستگاه نرده, استارتر, هندریل یا همان دسته نرده چوبی.

پایه نرده چوبی به بخشی از نرده اشاره دارد که دسته یا همان هندریل بروی آن نصب شده است. پایه نرده ها به طور منظم و با مفاصل خاصی از یکدیگر مرتب شده است. فاصله هر پا تا پای دیگر حدود ۱۲ تا ۱۴ سانتی متر است. دلیل در نظر گرفتن این فاصله جلوگیری از افتادن کودکان و نوجوانان است.

خرید نرده چوبی از صنایع چوبی دانیک
نرده چوبی

مزایای نرده چوبی

نرده چوبی به خاطر بهره گیری از چوب سبب گرم شدن فضای خانه یا محل کار می شود. این نرده ها چون از دل طبیعت بیرون می آیند، حس خوبی به افراد منزل می دهند. این نرده ها برای محافظت از افراد خانه کاربرد دارد. نرده چوبی نسبت به نرده پلیمری، استحکام بیشتری دارد و همیشه زیبا و شیک هستند.

تاثیر پله و نرده چوبی بر دکوراسیون

انتخاب پله چوبی مناسب یک نقطه مهم در خانه محسوب می شود. در واقع این عنصر مهم اگر به درستی و متناسب با خانه انتخاب شود می تواند یکی از مهم ترین بخش های آن تلقی شود. نرده راه پله انواع مختلفی دارد که در انواع شکل، طرح و رنگ در بازار موجود هست. بسیاری از نرده ها از جنس چوب هستند چرا که وجود نرده چوبی پله باعث ایجاد حال و هوایی خاص در خانه خواهد شد.

چرا از نرده چوبی پله استفاده کنیم؟

همانطور که در بالا بیان گردید، راه پله چوبی می تواند زیبایی خاصی به محیط دکوراسیون منزل بدهد اما علاوه بر این موضوع برای جلوگیری از خطر سقوط از پله ها باید از نرده استیل راه پله و هر نوع نرده ی دیگری استفاده شود. به خصوص اگر در خانواده خود کودک و یا خردسال وجود دارد این موضوع بسیار با اهمیت خواهد بود. با کمی توجه مشخص شد خواهد شد که عجیب هم نیست، نرده چوبی پله بسیار محبوب تر از انواع دیگر نرده است چرا که زیبایی و کیفیت خوب این نوع نرده ها بی شک می تواند متناسب با نیاز مصرف کننده باشد.

البته ناگفته نماند قیمت نرده چوبی پله نسبت به نرده استیل و سایر انواع آن گران تر می باشد. این پله های چوبی می توانند برای هر فضایی چه چیدمان مدرن و چه کلاسیک بسیار جلوه خوبی به منزل بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا