جهان پوشش سالار، فروش انواع ایرانیت

جهان پوشش سالار، فروشنده انواع ایرانیت فلزی، پلاستیکی، سیمانی و عرضه کننده عمده انواع پشم شیشه و پشم سنگ در بازار آهن مکان تهران با سابقه بیش از یک دهه توانسته یکی از بهترین مجموعه در این صنعت باشد. در جهان پوشش سالار با به کار گیری مواد با کیفیت و مرغوب و با داشتن دانش فنی بالا بهترین خدمات ارائه می شود.

اجرا پوشش سقف با ایرانیت فایبرگلاس

محصولات

بخشی از محصولات جهان پوشش سالار به شرح زیر است

ایرانیت پلاستیکی

ایرانیت‌های پلاستیکی قدیمی یا فایبرگلاس، در این روزها برای پوشش سقف و نورگیر‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند. فایبرگلاس ماده‌ای متشکل از چند مواد مختلف (نوعی پوشش کامپوزیت) است و از الیاف رزین‌ها و شیشه تشکیل شده است. در دنیای امروز اکثر کارخانه‌ها از طریق پوشش فایبرگلاس مخازن اسید و یا مخازن آب خود را عایق می‌کنند.

همچنین از پوسیدگی و ازبین‌رفتن مخازن جلوگیری می‌کنند و از ضرر‌های ناشی از آن جلوگیری می‌کنند.

لازم به ذکر است که فایبرگلاس ماده‌ای پلاستیکی است و از ترکیب رزین‌های متفاوت پلیمر با پشم‌شیشه تشکیل شده است. این محصول مقاومت بالایی دارد و از آن برای ساخت انواع سازه‌های بزرگ مانند: کشتی، مجسمه، پوشش سقف گلخانه استفاده می‌شود.

این محصول در برابر  نور خورشید مقاومت بالایی دارد و به همین دلیل می‌توان آن را به‌عنوان بهترین و مقاوم‌ترین طلق‌های پلاستیکی دارای نوردهی عالی به‌حساب آورد. همچنین مقاومت ورق‌های فایبرگلاس دوبرابر ورق‌های پلی‌کربنات است.

ایرانیت سیمانی

ایرانیت سیمانی نوعی ورق موجدار است که برای پوشاندن سقف یا دیوار موردنظر استفاده می‌شود. بیشترین استفاده از ایرانیت سیمانی در سقف انبارها، سقف کارخانه‌ها، سقف پارکینگ‌ها است. این محصول برای زیباتر کردن پوشش‌های ساختمانی است. ایرانیت سیمانی برای استفاده در پوشش‌های داخلی و خارجی و یا سقف کاذب به کار گرفته می‌شود.

در استفاده از این پوشش، ساختمان از لحاظ اداری یا صنعتی یا مسی بودن فرقی ندارد. در این روزها مشاهده می‌کنیم که از ایرانیت‌های مسی در ساخت کانکس‌های بسیاری استفاده می‌شود. البته این پوشش معایبی هم دارد که می‌توان به سنگین شدن سقف اشاره کرد.

ایرانیت شانی

یکی از قدیمی‌ترین و کاربردی‌ترین پوشش‌هایی که در سازه‌های ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، ایرانیت است. انواع مختلف ورق‌های ایرانیت در سقف ساختمان‌ها، کارخانه‌های صنعتی، انبارها، سوله‌ها، ویلاها، پارکینگ‌ها، سالن‌های ورزشی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. ایرانیت شانی یکی از انواع کاربردی آن است.

ایرانیت شانی به صورت موج‌دار و صاف تولید می‌شود. شما به عنوان سازنده با توجه به نیاز فضای مورد نظر، نوع کاربرد و… می‌توانید از یکی از انواع ایرانیت شانی استفاده کنید. قیمت ایرانیت شانی به عوامل مختلفی مثل ابعاد آن، کیفیت متریال استفاده شده در آن و سازنده آن بستگی دارد. اما به طور کلی نسبت به سایر انواع ایرانیت از قیمت مناسب‌تری برخوردار است. در ادامه به بررسی ویژگی‌های ایرانیت شانی خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا