زندگی شاد با پادکست شادی جدید

داشتن یک زندگی شاد جدید معنیش چیه؟ – و در حال حاضر چه کاری می‌تونید انجام بدید تا زندگی خودتون رو بر اساس قواعد شادی بسازید؟

با پادکست شادی جدید روزانه ما به بیش از ۴۰۰۰۰ شنونده‌ی ما بپیوندید. فقط در چند دقیقه در هر روز، جدیدترین علوم و نکات کاربردی از علم شادی رو که می‌تونید در حال حاضر به کار ببرید، یاد خواهید گرفت.

معرفی پادکست شادی جدید

به عنوان انسان، یکی از بزرگترین اشتباهات فکری ما اینه که این باور رو داشته باشیم که شرایط حال حاضر، برای همیشه دوام خواهد آورد.

به نظر من، یک دلیل بزرگ برای این اشتباه فکری اینه که تغییر، اون جوری که ما انتظار داریم اتفاق نمیوفته. ما تغییر رو به عنوان یک لحظه حماسی قبل و بعد تصور می‌کنیم: یک تماس تلفنی با اخبار تغییر دهنده زندگی، شخصی که تصادفاً در مسیر شما قرار می‌گیره و اونو برای همیشه تغییر میده و شما در یک ماجراجویی بزرگ قرار می‌گیرید.

تغییر واقعی ظریف‌تر از این چیزاست. اغلب به نظر می‌رسه که هیچ اتفاقی نمیوفته، تا اینکه ناگهان به اطراف نگاه می‌کنید و تمام دنیای شما بدون اینکه متوجهش بشید تغییر کرده. متوجه می‌شید: “وای، من الان خوشحالم” یا “ببین چقدر جلو آمدم” یا “آیا جالب نیست که به روشی جدید پاسخ دادم؟”

به یاد داشته باشید که تغییر در راه است، حتی اگه هنوز نمی‌تونید اونو ببینید. به طبیعت همیشه در حال تغییر جهان ایمان داشته باشید و به یاد داشته باشید که حتی سخت‌ترین لحظات هم برای همیشه دوام نمیارن.

🎧 پادکست شادی جدید به صورت روزانه منتشر میشه ، قسمت‌های کمتر از ۵ دقیقه، که نکات مهمی رو در همون اول صبح بهتون یادآوری می‌کنه و چاشنی شادی رو در طول روزتون همراه می‌کنه.

به خودتون ایمان داشته باشید: شما سخت کار می‌کنید، بهترین کارها رو انجام میدید و به دنیا کمک می‌کنید. چیزهای خوبی برای شما تو راهه. من می‌تونم اونو احساس کنم!

پادکست زندگی شاد

جامعه ما یک دروغ خیلی بزرگ و بسیار مضر به ما گفته ، که اگه موفق، ثروتمند و مشهور باشیم، همیشه خوشبخت خواهیم بود.
متاسفانه، این دروغ واقعاً به دنیای ما و همچنین سلامت روانی و سلامت فردی ما آسیب زده جدی زده.

شادی جدید وجود داره تا به شما کمک کنه تا بفهمید واقعاً چه چیزی به خوشبختی واقعی میرسه و اونو تو زندگی خودتون پیدا کنید. تحقیقات ما نشون داده که اگه از هدایای منحصر به فرد خود یا همون استعداد‌های درونی خودتون برای تبدیل کردن جهان به مکانی بهتر استفاده کنید، این شادی رو پیدا می‌کنید. اگه همه ما این کار رو انجام بدیم، می‌تونیم به طور همزمان به بزرگترین چالش‌هایی که جهان ما باهاش روبه‌روست هم رسیدگی کنیم در ضمن این فرصت رو داریم تا با هم این کار رو انجامش بدیم.

در پادکست شادی جدید، ما قصد داریم هر آنچه که لازمه برای داشتن یک زندگی شاد جدید رو بررسی کنیم.
ما ابزارها، موضوعات الهام‌ بخش ، شنیدن داستان‌های همدیگه و پشتیبانی از جامعه خودمون رو برای یافتن شادی پایدار واقعی پوشش خواهیم داد. ما در مورد شادی صحبت می‌کنیم و نقش شادی رو در داشتن یک زندگی شاد جدید بررسی خواهیم کرد

تصور یک زندگی خوب به عنوان یک مقصد خیلی آسونه:
بالاخره به جایی می‌رسیم که مشکلات و کشمکش‌های‌ خودمون رو از بین بردیم. حالا، فکر می‌کنیم، شادی همیشگی رو تجربه خواهیم کرد. اما هیچ شادی پایداری تو اون زمان فرضی وجود نداره که امکان پذیر باشه.

یک زندگی شاد ناگزیر شامل تجربیات و احساسات دشوار خواهد بود. شما نمی‌تونید بدون احساس استرس برای هدفی که بهش اهمیت میدید کار و تلاش کنید. شما نمی‌تونید بدون مراقبت از زخم‎های خودتون یک رابطه رضایت‌بخش ایجاد کنید. شما نمی‌تونید بدون تجربه ترس، به عنوان یک فرد رشد کنید. همیشه تجربه‌ای از پیروزی‎ها و چالش‌ها پیش رو خواهد بود. شادی‌ها و دردها؛ دیدار و خداحافظی؛ دگرگونی‌ها و فروپاشی‌ها، همه تجربیات ما، به پازلی کمک می‌کنن که اسمش یک زندگی شاد است.


خبرنامه شادی جدیددر خبرنامه سایت شادی جدید که ما بهش می‌گیم جامعه شادی جدید عضو بشید، خبرنامه شادی جدید به شما کمک می‌کنه شادتر باشید، به اهدافتون برسید و هدف خودتون رو تو زندگی پیدا کنید🎯

📰 خبرنامه روزانه رایگان ما، شامل یک اثر هنری و یک نکته انگیزشی کوتاهه. خوندنش فقط یک یا دو دقیقه طول می‌کشه و به شما برای داشتن یک زندگی شاد کمک می‌کنه.

به۹۰۰۰۰+نفری بپیوندید که دوست دارن صبح خودشون رو با شادی جدید شروع کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا