Daredevil از هیچ جا به یکی از بزرگترین شخصیت های MCU تبدیل شده است

Daredevil چارلی کاکس در عمل غایب بود و ناگهان او در همه جا در MCU حضور دارد و قرار است سریالی برای مهمانان برجسته وجود داشته باشد. چندی پیش، Daredevil چارلی کاکس مانند تاریخ تلویزیون مارول به نظر می رسید، سپس ناگهان به نظر می رسد که مت مورداک ممکن است یکی از بزرگترین شخصیت های MCU باشد.

پس از لغو ناگهانی نمایش Daredevil نتفلیکس در سال ۲۰۱۸، مشخص نبود که آیا آن Daredevil خاص قرار است به عنوان Canon در نظر گرفته شود یا اینکه MCU شخصیت را همانطور که قبلاً برای چندین شخصیت انجام داده بود، بازسازی خواهد کرد. حضور غافلگیرکننده او در فیلم Spider-Man: No Way Home با تشویق در تئاتر و گمانه زنی های فوری در مورد پتانسیل چارلی کاکس در MCU مورد استقبال قرار گرفت. با سایت تاپ ریتم همراه شوید تا به بررسی این شخصیت و حضور آن در مارول بپردازیم!

به زودی اخباری منتشر شد که مت مورداک در سریال حقوقی جدید MCU، She-Hulk: Attorney at Law ظاهر می شود. دیدن لباس جدید Daredevil در MCU نشان داد که فرنچایز زمان و تلاش خود را صرف بازگرداندن شخصیت با سرعت کامل می کند. به این واقعیت اضافه کنید که دردویل و ویلسون فیسک از وینسنت دونوفریو، هر دو در سری جدید دیزنی پلاس Echo و همچنین در سریال موردانتظار Daredevil: Born Again حضور خواهند داشت، و MCU نوید یک زندگی جدید را برای مراقبان از Hell’s Kitchen می دهد.

این تجدید حیات، Daredevil را به بخشی جدایی ناپذیر از فازهای ۵ و ۶ MCU آینده تبدیل می‌کند. مت مورداک که سریال خود را دریافت می‌کند، که یک اعلامیه غافلگیرکننده بزرگ در SDCC 2022 است، احتمالاً یکی از برجسته‌ ترین پیشنهادات تلویزیونی فاز ۵ خواهد بود. Daredevil می تواند در چندین نمایش و فیلم دیگر در دو فاز بعدی MCU نیز به پایان برسد. او یک انتقام‌جو در کمیک‌ها بود، اما Daredevil در MCU برای قوی‌ ترین تیم قهرمانان زمین و روابط دولتی تثبیت شده‌ اش مناسب نیست.

آیا Daredevil اکنون در فیلم های Avengers ظاهر می شود؟

چه او یک انتقام‌ جوی واقعی باشد یا نه، به نظر می‌رسد که دردویل در یک فیلم انتقام‌ جویان ظاهر شود، یا انتقام‌ جویان: سلسله کانگ، یا انتقام‌ جویان: جنگ‌ های مخفی، که هر دو در سال ۲۰۲۵ اکران می‌شوند. با توجه به ارتباط او با چندین فیلم شخصیت‌ های اصلی و تاریخچه او با انتقام‌ جویان در منبع اصلی، فرصت‌ های زیادی برای پیوند دادن او با خط داستانی انتقام‌ جویان و تبلیغ متقابل سری دیزنی + خودش وجود دارد. عبور از یک یا دو انتقامجو به Daredevil: Born Again ممکن است اتفاق بیفتد، با توجه به اینکه دیزنی+ چقدر مستعد حضور مهمان بوده است، مثلاً جادوگر Wong به طور جادویی در برخی مکان‌ های غیر منتظره ظاهر می‌شود.

اجرای Daredevil’s Netflix بسیار موفق بود زیرا لحن تیره تر و جنبه عاطفی خام و درونگرا آن را از دیگر پیشنهادات ابرقهرمانی در آن زمان متمایز می کرد. این سبک داستان‌ گویی برای اقتباس MCU از Midnight Sons که شایعات در دست ساخت است، مناسب‌ تر است. اگر این درست باشد، یا حتی اگر هنوز فقط یک احتمال باشد، احتمال حضور Daredevil در فیلم آینده Blade وجود دارد، زیرا Blade یکی از اعضای اصلی تیم Midnight Sons بود.

همچنین فرصتی برای آوردن Ghost Rider به MCU رسمی خواهد بود، با تنها حضور آن شخصیت از زمانی که فیلم های Nicolas Cage در Agents of SHIELD بودند که ممکن است دیگر به عنوان MCU معمولی نباشد.Moon Knight، The Punisher، Doctor Strange و Morbius همگی اعضای گروه بودند، بنابراین اگر MCU تصمیم به ساخت آن بگیرد، این عنصر در حال توسعه است. استودیو مارول همه چیز و چیزهای بیشتری برای بازی Daredevil: Born Again و تبدیل مت مرداک به بخشی جدایی ناپذیر از فازهای آینده MCU دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا