آینده کبرا کای خطاب شده توسط ستاره آن یعنی ویلیام زابکا

به گفته ستاره ویلیام زابکا که می گوید سریال نتفلیکس تا زمانی که فرصت وجود داشته باشد می تواند به کار خود ادامه دهد، کبرا کای به پایان خود نزدیک نیست. ستاره کبرا کای ویلیام زابکا درباره آینده نمایش و جهان کاراته کید صحبت می کند. این سریال موفق در YouTube Red شروع به کار کرد، جایی که به مدت دو فصل پخش شد تا اینکه در سال ۲۰۲۰ توسط نتفلیکس خریداری شد.

که ۳۴ سال پس از وقایع اولین فیلم بچه کاراته رخ می دهد، روایت میاگی-ورس را از دیدگاهی متفاوت بازبینی می کند. به دنبال جانی لارنس میانسال، که دوجو بدنام کبرا کای را دوباره باز می کند و بار دیگر خود را رقیب دنیل لاروسو می بیند. زابکا، همراه با رالف ماکیو، نقش خود را از فیلم اصلی ۱۹۸۴ تکرار می‌کند و در مقابل بازیگرانی که شامل زولو ماریدوئنا، تانر بوکانان، پیتون لیست، ژاکوب برتراند، مری موزر و کورتنی هنگلر می‌شوند، بازی می‌کند. با سایت تاپ ریتم همراه شوید تا درباره آینده این سریال بیشتر صحبت کنیم!

کبرا کای در سال ۲۰۲۱ برای اولین بار نامزدی جایزه امی را برای سریال کمدی برجسته به دست آورد و برای سکانس‌های اکشن و نویسندگی خود تحسین‌های مداومی را به همراه داشت. همچنین دارای یک پایگاه بزرگ و اختصاصی طرفداران است که به بیننده قوی و تجدید مداوم آن کمک می کند. فصل پنجم کبرا کای که آگوست گذشته اعلام شد، قرار است در ۹ سپتامبر منتشر شود و عواقب مسابقات All-Valley Tournament را بررسی کند.

در حال حاضر، در صحبت با ComicBook.com، ویلیام زابکا افکار خود را در مورد اینکه کبرا کای چقدر جلوتر خواهد رفت به اشتراک می گذارد. این بازیگر تایید کرد که یک “پایان بازی” وجود دارد، و خاطرنشان کرد که فقط به این بستگی دارد که آنها چند فرصت دیگر برای ادامه این داستان به دست آورند، در حالی که به شوخی گفت که او برای یک سه گانه دیگر از فیلم ها آماده است.

Cobra Kai – Season 2 – Episode 205

نظرات کامل زابکا در مورد آینده کبرا کای را در زیر بخوانید:

“آره، اصلاً پایان بازی وجود ندارد، ما این چیز را برای ده فصل دیگر نگه می داریم. [می خندد] یک پایان بازی وجود دارد. همه چیز به یک مکان روی نقشه اشاره می کند. این کار را انجام دهید، اما قطعاً یک پایان بازی وجود دارد. ما سریال را به پایان می‌رسانیم، و سپس فکر می‌کنم یک سه‌گانه از فیلم‌ها را بسازیم.”

کبرا کای

تا آنجایی که به آینده نزدیک مربوط می شود، Jon Hurwitz، مجری برنامه اخیراً فاش کرد که کبرا کای ممکن است شش فصل گذشته را ادامه دهد. او به اشتراک گذاشت که امید سریال همیشه رسیدن به آن نقطه بود، اما کنایه زد که قسمت های جدید فراتر از آن هنوز امکان پذیر است. رالف ماکیو، همبازی Zabka، همچنین توضیح داده است که فیلمی برای فصل آینده گرفته شده است که می‌داند برای استفاده بعدی رزرو شده است، و در حالی که نتفلیکس هنوز برنامه را تمدید نکرده است، الگوهای قبلی نشان می‌دهند که اعلامیه‌ای در اطراف زمان پخش فصل ۵ منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا