ریک اند مورتی فصل ۶ دارای یک افتتاحیه به روز شده است که می توانید همین الان تماشا کنید!

افتتاحیه فصل ۶ ریک اند مورتی در حال حاضر برای تماشای قبل از اولین قسمت آن در دسترس است و به دشمنان جدید پس از پایان هرج و مرج فصل ۵ اشاره می کند. این مجموعه انیمیشن بزرگسالان از زمان شروعش در سال ۲۰۱۳ طرفداران زیادی پیدا کرده است و منجر به چندین اسپین آف شده است که اولین آنها، The Vindicators 2، اوایل امسال منتشر شد. فصل ۶ ریک اند مورتی در تاریخ ۴ سپتامبر در شنای بزرگسالان پخش خواهد شد و گردانندگان برنامه قول داده اند که این فصل تداوم بیشتری داشته باشد. با سایت تاپ ریتم همراه شوید تا درباره این مسئله بیشتر توضیح دهیم!

Wormageddon، یک حمله جهانی از کرم‌های بیگانه غول‌پیکر بر روی زمین، در کلیپ‌ها و تبلیغات برای اشاره به فصل ششم ریک اند مورتی استفاده شده است و خانواده اسمیت با متحدان قدیمی مانند آقای نیمبوس و اسکوانچی متحد می‌شوند.

یک شکار در زندگی واقعی هیجان بیشتری را برای فصل ششم Rick And Morty ایجاد کرده است و بینندگان باید به صورت آنلاین با یکدیگر همکاری کنند تا مکان مجسمه‌های Wormageddon را در سراسر جهان کشف کنند. در حالی که مشخص نیست که Wormageddon واقعاً نقش مهمی در فصل ۶ ایفا خواهد کرد یا خیر، اما قدرت بزرگتری را به نمایش می گذارد که ظاهراً این توانایی را دارد که کرم ها و خانواده اسمیت و متحدانش را از راه دور تلپرت کند.

در کانال یوتیوب Adult Swim، افتتاحیه فصل ششم ریک اند مورتی ماجراهای جدیدی را به تصویر می‌کشد که خانواده اسمیت پس از پایان فصل پنجم مخرب، با جهان روبرو می‌شوند. کلیپ های جدید در مقدمه شامل یک سنجاب پرنده غول پیکر و وحشی، یک تقلید مسخره آمیز شرلوک هلمز، یک نوع مورتی ساخته شده از کره، و یک بالون رژه از ریک است که به طور مشخص توسط کلون بث حمل می شود. اگرچه در افتتاحیه جدید هیچ نشانه ای از مورتی یا ورمگدون شیطانی وجود ندارد، اما به خانواده اسمیت اشاره می کند که باید پس از تخریب قلعه ریک و منحنی محدود مرکزی با یکدیگر همکاری کنند.

گرانندگان سریال ریک اند مورتی اخیراً گفته‌اند که هر سال فصل جدیدی منتشر می‌شود، که منطقی است که چرا فصل ۶ بیشتر برنامه‌ریزی شده است و تبلیغات بهتری دارد. با توجه به اینکه سریال احتمالاً حداقل پنج فصل دیگر دارد، به لطف ترتیب تمدید ۷۰ قسمتی آن، پنج سال متوالی فصل Rick And Morty یک هدف عالی اما چشم‌انداز هیجان‌انگیز برای طرفداران سریال است. ریک اند مورتی در حال حاضر دو فصل بعدی را در دست تولید دارد، بنابراین مجریان برنامه شروع امیدوارکننده‌ای برای ارائه یک فصل در سال دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا