چادویک بوزمن پس از مرگ برنده جایزه امی برای سریال What If مارول شد

چادویک بوزمن رسما برنده جایزه امی پس از مرگش برای نقش آفرینی در سریال What If مارول شد، که آخرین بازی او در نقش T’Challa قبل از مرگش در سال ۲۰۲۰ بود. تنها بیش از دو سال پس از مرگش، چادویک بوزمن برنده جایزه امی برای فیلم Marvel’s What If… شد. مجموعه انیمیشن دیزنی پلاس به عنوان اقتباسی از کمیک های مارول به همین نام عمل کرد، که واقعیت های متفاوتی را از آنچه خوانندگان می شناسند بررسی می کرد، که در آن قهرمانان اصلی می دیدند که شخصیت های مختلف لباس خود را بر تن می کنند و انواع تهدیدات جدید به جهان وارد می شود، از جمله شیوع زامبی.

این نمایش چندین پیچش را در دنیای سینمایی مارول به ارمغان آورد، از جمله آنها حوادثی همچون آخرالزمان گفته شده، تبدیل شدن پگی کارتر به به اولین ابرسرباز و آلترون با ایجاد یک جنگ چند وجهی بود. با سایت تاپ ریتم همراه شوید تا در مورد جایزه چادویک بوزمن بیشتر صحبت کنیم.

چادویک بوزمن برای دوران حضورش در دنیای سینمایی مارول، که با فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی در سال ۲۰۱۶ شروع شد، تحسین گسترده‌ای را به‌دست آورد که پیش از آن بود که فیلم انفرادی پلنگ سیاه خود را رهبری کند. او نقش خود را با حضور در فیلم‌های Avengers: Infinity War، Endgame و What If…؟ ادامه می‌دهد، که آخری به عنوان آخرین اجرای MCU او عمل کرد، زیرا او کار خود را در نمایش قبل از مرگش در سال ۲۰۲۰ تکمیل کرد. نقش آفرینی در Marvel’s What If چادویک بوزمن نامزدی امی پس از مرگش را به دست آورد تا خانواده‌اش خوشحال شوند و حالا طرفداران این بازیگر فقید به‌روزرسانی مثبتی در این زمینه دریافت می‌کنند.

با شروع مراسم امی هنرهای خلاق (از طریق ددلاین)، اعلام شد که چادویک بوزمن برنده جایزه امی پس از مرگ شده است. دلیل برد این این بازیگر فقید به خاطر بازی در نقش تچالا در سریال انیمیشنی What If مارول که یکی از نمایش دیزنی پلاس و آخرین حضور بوزمن در MCU پس از مرگ او در سال ۲۰۲۰ بر اثر سرطان روده بزرگ بود.

مسابقه امسال جایزه امی برای اجرای برترین صداپیشگی شخصیت‌ها تلخ و شیرین بود زیرا چادویک بوزمن در مقابل جسیکا والتر از آرچر قرار گرفت که نامزدی او نیز پس از مرگش در مارس ۲۰۲۱ به پایان رسید. ستاره فقید Black Panther با دو بازیگر همکار MCU همراه با F. Murray Abraham برای نوبت خود در نقش Khonshu در Moon Knight و جفری رایت در نقش The Watcher در What if به رقابت پرداخت.

در حالی که برخی از جوایز پس از مرگ به عنوان کمیته جوایز در نظر گرفته می شوند که با همدردی به سمت نامزد می نگرند، این واقعیت که دو بازیگر فقید همچون چادویک بوزمن در رقابت برای این جایزه بودند، باید تاییدی آرامش بخش برای طرفداران Boseman باشد که ببینند او آخرین جایزه مهم را دریافت می کند.

دو سال بعد و مرگ چادویک بوزمن همچنان بر هالیوود سنگینی می‌کند، با فیلم Black Panther: Wakanda Forever که به‌طور خاطره‌انگیز چرخه توسعه طولانی‌تری را پشت سر می‌گذارد، زیرا رایان کوگلر، نویسنده/کارگردان، وقت خود را صرف یافتن مسیری جدید برای جلو بردن فیلم خود بدون مرد اصلی اش برای دنباله MCU کرد.

در حالی که داستان‌های پشت صحنه درباره اعتقادات ادعایی ضد واکسن لتیتیا رایت، انتظارات برخی از مخاطبان را برای فیلم کاهش داده است، اولین تریلر Black Panther: Wakanda Forever که در کامیک-کان امسال سن دیگو نمایش داده شد، همچنان اشک بسیاری را بر جای گذاشت. در ارج نهادن به میراث چادویک بوزمن و بازگرداندن ایمان به نحوه ادای احترام فیلم به این بازیگر فقید. در حالی که مخاطبان منتظر اکران Black Panther: Wakanda Forever در ۱۱ نوامبر هستند، می توانند آخرین اجرای Chadwick Boseman را که اکنون برنده امی شده است در نقش T’Challa با What If… بازبینی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا