علیرضا قربانی تیتراژ سریال «بی‌گناه» خوانده است.

تیتراژ سریال بی گناه با صدای علیرضا قربانی

نکات برگزیده مطلب
  • جدیدترین همکاری علیرضا قربانی و علیرضا افکاری در قالب تیتراژ سریال بی گناه ساخته مهران احمدی در روز یکشنبه ششم شهریور به گوش مخاطبان رسید

به گزارش خبرگزاری ایسنا، جدیدترین همکاری مشترک «علیرضا قربانی» و «علیرضا افکاری» در قالب تیتراژ سریال «بی‌گناه» منتشر می‌شود.

به گزارش ایسنا، تیتراژ این سریال به کارگردانی «مهران احمدی» و تهیه‌کنندگی «مصطفی کیایی» از روز یکشنبه ششم شهریور با صدای علیرضا قربانی و موسیقی علیرضا افکاری به گوش مخاطبان می‌رسد. 

در طراحی و ساخت این اثر بامداد امینی به عنوان تنظیم کننده، علیرضا دریایی نوازنده ویولن، فرزان روزبهانی با بندیر، مسعود همایونی گیتاریست و میکس و مسترینگ بر عهده آرش پاکزاد است. ترانه این اثر هم توسط «حسین غیاثی» سروده شده است. سریال «بی‌گناه» با بازی چهره‌هایی نظیر محسن کیایی، مسعود رایگان، ویشکا آسایش، رویا تیموریان و آتیلا پسیانی و… هر یکشنبه منتشر می‌شود. موسیقی متن این سریال هم ساخته «آرمان موسی‌پور» است.

تیتراژ سریال «بی‌گناه» در حالی منتشر می‌شود که اولین تجربه همکاری این دو هنرمند در سریال «همگناه» به کارگردانی مصطفی کیایی به گوش مخاطبان رسید. اثری که بازتاب زیادی داشت و فضایی متفاوت در کارنامه کاری این دو هنرمند مطرح عرصه موسیقی و آواز محسوب می‌شد. در ادامه دو آهنگ دیگر هم از قربانی و افکاری در سریال همگناه پخش شد که تمامی آن کارها استقبال چشمگیر مخاطبان و منتقدان را به دنبال داشت. 

علیرضا قربانی و علیرضا افکاری هر دو از جمله هنرمندانی هستند که طی سال‌های گذشته اهل تجربه‌گرایی و ساخت و اجرای آثاری در فضاهای متفاوت بوده‌اند. 

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا