Brec Bassinger از Stargirl خواهان کراس اوور با سوپرمن و لویس می باشد

برک باسینجر، بازیگر Stargirl، می‌خواهد یک کراس اوور سوپرمن و لوئیس اجرا کند، که هر دو نمایش از آخرین نمایش‌های Arrowverse هستند. برک باسینجر، بازیگر نقش کورتنی ویتمور در سریال Stargirl از شبکه CW، علاقه خود را به سوپرمن و لوئیس، یکی از آخرین نمایش های Arrowverse، ابراز کرده است.

در حالی که Arrowverse یکی از فرنچایزهای شاخص CW از سال ۲۰۱۲ بوده است، در ابتدای سال ۲۰۲۲ پس از تایید این موضوع که مالکان The CW، WarnerMedia و Paramount به دنبال فروش شبکه هستند، اوضاع تغییر کرد، بنابراین رویکرد کانال به تمدید تغییر کرد. علیرغم اینکه سال به سال بیشتر نمایش‌ هایشان را باز می‌گردانند، سریال‌ های Arrowverse مانند Legends of Tomorrow و Batwoman به همراه درام کوتاه‌ مدت DC Naomi کنسل شدند. با سایت تاپ ریتم همراه شوید تا به بررسی این موضوع بپردازیم!

در حالی که فصل ۳ Stargirl در پاییز امسال پخش می شود، CW تنها دو سریال Arrowverse دیگر با The Flash و Superman & Lois دارد که به ترتیب برای فصل های ۹ و ۳ تمدید شدند. هر دو سریال، که تولیدشان از این ماه آغاز می‌شود، تا زمانی در سال ۲۰۲۳ نمایش داده نمی‌شود.

در مورد فلش، سریال رسماً با فصل ۹ به پایان می‌رسد، در حالی که درباره Stargirl هنوز مشخص نشده است که آیا فصل ۴ وجود دارد یا خیر. قبل از فروش CW و همه‌ گیری جهانی، Arrowverse به خاطر رویدادهای متقاطع سالانه‌ اش معروف بود که چندین نمایش را گرد هم می‌آورد، مانند Crisis on Infinite Earths در سال ۲۰۱۹.

با وجود تنها چند نمایش باقی مانده در صفحه آرروورس، و بیماری همه گیر که هنوز در تولیدات نقش ایفا می کند، هنوز هم همیشه امیدی از طرف طرفداران و حتی خود بازیگران برای دیدن چندین نمایش در کنار هم در برخی ظرفیت ها وجود دارد.

در مصاحبه اخیر با Looper، از Brec Bassinger از Stargirl پرسیده شد که آیا او یک ارتباط در ذهن دارد که بخواهد با برنامه های تلویزیونی DC که هنوز در CW باقی مانده اند همکاری انجام دهد. این بازیگر ۲۳ ساله فاش کرد که از نظر روحی، سوپرمن و لوئیس را برای یک کراس اوور استارگرل مناسب می بیند و موارد زیر را به اشتراک می گذارد:
“Superman & Lois” از نظر لحن، من کاملاً می‌توانم نمایش‌های ما را با هم ترکیب کنم. سوپرمن یکی از نمادین‌ ترین ابرقهرمان‌ های تاریخ است. خیلی خوب است که استارگرل و سوپرمن با هم کار کنند.

چیزی که استارگرل با سوپرمن و لوئیس مشترک است این است که هر دو در زمین‌ های جداگانه در چند جهانی Arrowverse اتفاق می‌افتند. علیرغم اینکه گفته شد در ابتدا در Earth-Prime تنظیم شده بود، فصل دوم Superman & Lois با پیچیدگی داستان به پایان رسید که آنها در دنیای متفاوتی وجود دارند در حالی که هنوز با فرنچایز کلی مرتبط هستند.

Crisis on Infinite Earths با فاش شدن اینکه Stargirl در نسخه جدیدی از Earth-2 اتفاق می‌افتد که قبل از وقوع کراس اوور ۲۰۱۹ مکان مکرر The Flash بود. با این حال، پیوند مهم دیگری که Stargirl با Arrowverse دارد، Jay Garrick جان وسلی شیپ از The Flash است، زیرا نسخه او در Earth-Prime از Earth-2 جدید سرچشمه گرفته است.

Stargirl

در حالی که Stargirl هنوز یک آرک Multiverse را معرفی نکرده است، تشخیص اینکه چگونه آنها از دنیای یکدیگر بازدید می کنند دشوارترین خط داستانی نیست. فینال فصل دوم Superman & Lois ممکن است به وجود راه‌ های دیگری برای سفر بین جهان‌ های موازی اشاره کرده باشد، با جنرال لین که می‌گوید او و DEO (نگاه‌هایی از جهان‌ های دیگر و لیگ‌ های ابرقهرمان‌ هایی را که روی آن‌ها دارند) دیده‌اند.

اگر فصل ۴ Stargirl اتفاق بیفتد، زمان آن است که سعی کنید در هر رویداد متقاطع کار کنید، زیرا دقیقاً مشخص نیست که سریال یا حتی Superman & Lois تا چه مدت دیگر روی آنتن می‌ماند، زیرا Nexstar ظاهراً در Arrowverse به‌ عنوان یک سریال به پایان می‌رسد. کل تا زمانی که آینده مربوطه آنها مشخص نشود، طرفداران می توانند هر هفته فصل سوم Stargirl را تنظیم کنند، در حالی که CW تعیین می کند که فصل سوم Superman & Lois در سال ۲۰۲۳ چه زمانی پخش خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا