هارلی کوئین رابین است؟ DC ممکن است به یک پیچش بزرگ اشاره کند!

فصل ۳ سریال هارلی کوئین، قسمت ۸ «بتمن برای همیشه شروع می‌شود» ممکن است با قرار دادن هارلی کوئین به جای رابین در ضمیر ناخودآگاه بروس وین، یک تغییر بزرگ را در این سریال پیش‌بینی کند. هارلی کوئین و پویسون آیوی پس از طاقت فرسا کردن روش‌های فیزیکی برای به دست آوردن اطلاعات در مورد مکان فرانک از بروس، از دکتر سایکو کمک می‌گیرند تا به ذهن بروس وارد شوند تا دریابند که بروس فرانک را در کجا پنهان کرده است. با تلاش هایشان، آنها نگاهی اجمالی به هارلی کوئین در نقش رابین در ناخودآگاه بروس می بینند. با سایت تاپ ریتم همراه شوید تا این موضوع را برایتان توضیح دهیم!

هنگامی که در ذهن بروس (البته انبوهی از ارجاعات بتمن پنهان شده به عنوان خاطره)، گروه متوجه می‌شوند که بروس وین از هارلی کویین فردی آسیب‌دیده‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کردند. هارلی به آموزش خود به عنوان یک روانپزشک تکیه می کند تا سعی کند به کودک درونی بروس وین کمک کند تا از چرخه ناسالم زندگی مکرر قتل والدینش خارج شود.

در تلاش برای فرار از مجرم در خاطره، بروس و هارلی کوئین جوان با خاطره ای از بتمن و رابین که با جوکر و هارلی کوئین مبارزه می کنند برخور می کنند، اما در حالی که بروس نقش بتمن را در خاطره بر عهده می گیرد، هارلی کوئین در نهایت نقش رابین را به جای خودش بر عهده گرفته و جایگزین او می شود.

انتخاب هارلی کویین برای نشان دادن قهرمان داستانش که در کنار بتمن با جنایت مبارزه می کند، حتی اگر او فقط نقش پسر شگفت انگیز را در ذهن بروس بازی می کرد، می تواند اشاره ای به این باشد که این شخصیت در آینده خود کار های قهرمانی دارد. در پاسخی به نحوه ملاقات هارلی با جوکر در Batman: The Animated Series، هارلی به طور خاص با گذشته خود که الگوبرداری از اولین حضور این شخصیت بود، مبارزه می کند.

او حتی به بتمن می‌گوید که «این قهرمان بودن امری سرگرم‌کننده است» و او فکر می‌کند که از آن خوشش آمده است. با گذراندن مسیر تاریک بتمن در سریال هارلی کوئین، گاتهام ممکن است به یک محافظ جدید نیاز داشته باشد و فصل ۳ ممکن است این شخصیت را آماده کند تا در فصل ۴ هارلی کوئین این نقش را بپذیرد.

چرا یک جلوه قهرمانانه برای هارلی کوئین عالی خواهد بود؟

هارلی کوئین در ۳۰ سال گذشته بیشتر و بیشتر به یک شخصیت ضد قهرمان تبدیل شده است تا یک شخصیت شرور، و همچنین تبدیل به یکی از محبوب‌ترین شخیت برای طرفداران معمولی شده است. وقتی او برای جوکر کار نمی کند، در واقع اغلب می‌خواهد به مردم کمک کند، همانطور که اشارات مکرر به آموزش او به عنوان روانپزشک در سرتاسر هارلی کوئین و دوستی رو به رشد با بت‌ گرل که با نجات بت ‌گرل از دست یک کلاهک‌دار دیوانه وحشتناک در سریال هارلی کوئین نشان می‌دهد، نشان می‌دهد.

شرارت پویسون آیوی نیز مستقیماً توسط خود آیوی و همچنین دیگران در هارلی کویین مورد تردید قرار گرفته است، زیرا اهداف اکولوژیکی برنامه‌های بزرگ او در مواجهه با تخریب آب و هوا و نابرابری ناشی از سرمایه‌داری کنترل‌نشده قابل بررسی‌تر است. این دو که به‌عنوان قهرمان نشان داده می‌شوند، می‌توانند بسیار خوب عمل کنند، اگرچه انتقال از شرور یا ضدقهرمان به قهرمان واقعی احتمالاً چالش پیچیده‌ای در یافتن لحن مناسب ایجاد می‌کند.

هارلی کوین

البته، سریال هارلی کویین همچنین به خاطر خشونت آشکاری که توسط هارلی و سایر اعضای خدمه‌اش اعمال می‌شود، شناخته می‌شود، که ممکن است به نظر برسد که هارلی و آیوی را از آنچه باید باشند باز می‌دارد. با این حال، سریال هایی مانند Peacemaker’s نشان می‌دهند که قتل و لذت بردن از خشونت در دیگر قهرمانان دنیای DC دیده می‌شود.Peacemaker

، یکی دیگر از ابرقهرمانان دی سی که نمایش خود را در طول اجرای هارلی کوئین ارائه داد، اغلب یک قهرمان در نظر گرفته می شود و با تمایل او به کشتن در پی صلح تعریف شده است. هارلی کویین می‌تواند در نهایت فضای تنش مشابهی را به عنوان صلح‌ساز اشغال کند، در حالی که بین این که می‌خواهد قهرمان شود یا حتی خود را قهرمان می‌بیند در حالی که با تاریخ بی‌رحمانه و غرایز خشونت‌آمیز خود دست و پنجه نرم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا