دواین جانسون جلد کمیک نمادین بلک آدام را برای فیلم بلک آدام بازسازی کرد!

دواین جانسون جلد کمیک نمادین Black Adam New 52 را برای فیلم مورد انتظار DC Extended Universe قبل از اکران آن بازسازی کرد. فیلم مورد انتظار DC Extended Universe اولین ابرقهرمانی جانسون است که از سال ۲۰۱۴ برای بازی در نقش ضدقهرمان اصلی نقش بسته است. در ابتدا، برنامه این بود که جانسون به عنوان یک شرور در Shazam ظاهر شود، اما شخصیت او بعدها به یک فیلم انفرادی تبدیل شد.

بلک آدام جنگجوی انتقام‌جوی جانسون را در حالی که خشم خود را در دنیای مدرن منتشر می‌کند، پیدا می‌کند و توجه انجمن عدالت آمریکا (JSA) و اعضای آن، هاکمن آلدیس هاج، اتم‌شکن نوح سنتینئو، سیکلونان کوئینتسا سویندل، و پیرس بروس را به خود جلب می‌کند. سرنوشت، در حالی که آنها سعی می کنند با بلک آدام صلح کنند. با سایت تاپ ریتم همراه شوید تا در مورد این فیلم بیشتر به شما توضیح دهیم!

در حالی که چند هفته تا انتشار فیلم بلک آدام باقی مانده است، کمپین بازاریابی برای بلک آدام بسیار قوی باقی مانده است. شکی نیست که دلبستگی جانسون به فیلم یکی از عوامل کلیدی موفقیت خواهد بود، اما حتی جدای از آن، تریلرهای فیلم Black Adam که منتقدان آن را به عنوان فیلم‌های اکشن و اکشن توصیف می‌کنند، مخاطبان عمومی را تحت تأثیر قرار داده است. اخیراً یک تصویر حماسی از آن نشان داده شده که تیزر فیلم بلک آدام از پشت بام استادیوم سوفای لس آنجلس رامز در اینگلوود، کالیفرنیا نمایش داده می‌شود و اکنون، این فیلم دوباره با یک ترفند بازاریابی جدید موجی ایجاد کرده است.

هیرام گارسیا، تهیه کننده بلک آدام، تصویر تبلیغاتی جدیدی برای بلک آدام در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد جانسون جلد کتاب مصور نمادین جلد ۱، شماره ۴۵، «هر ساعت زخم، آخرین می کشد» ۵۲ را بازسازی می کند. عکس جدید، بسیار شبیه جلد کتاب کمیک، ضدقهرمان جانسون را می‌بیند که تمام عیار و توانا بر تاج و تخت خود نشسته است، با معماری مصر باستانی کهندق که پس‌زمینه تصویر است. به پست گارسیا در بالا نگاه کنید:

بلک آدام چقدر کمیک ها را دنبال خواهد کرد؟

به هر حال، تصویر جدید اشاره‌ای ظریف به منابع Black Adam است. در حال حاضر، مشخص نیست که بلک آدام چقدر به کمیک ها مرتبط خواهد بود. به‌نظر می‌رسد که داستان پیشینه، بی‌رحمی و عاشقانه‌اش با آدریانا در فیلم جدید مورد تقدیر قرار می‌گیرد، اگرچه به نظر می‌رسد تغییراتی وجود دارد، مانند اینکه بلک آدام و هاکمن ارتباط خود را از ۵۰۰۰ سال پیش در کهندق به یاد نمی‌آورند. بلک آدام نیز ظاهراً تمایل دارد که بیشتر به شخصیت ضد قهرمان جنگجوی عنوان گرایش داشته باشد.

با توجه به بازسازی عظیمی که DCEU در حال حاضر در حال انجام است، عملاً برای بلک آدام راحت نیست که به طور کامل داستان های کتاب های مصور را با فیلم خود تطبیق دهد. با این حال، به نظر می‌رسد که نویسندگان و تهیه‌کنندگان تمام تلاش خود را برای ارج نهادن به منبع، پراکنده کردن ارجاعات و ایستراگ ها در DCEU در سراسر فیلم انجام داده‌اند.

این مورد در آخرین تریلر بلک آدام که شامل فیلم هایی از لیگ عدالت و پرندگان شکاری بود، مورد توجه قرار گرفت و اکثر ابرقهرمانان فیلم همان توانایی هایی را داشتند که در کمیک ها داشتند، یا به روز شدند تا عمق بیشتری به شخصیت پردازی اضافه کنند. به نظر می رسد موقعیت خوبی دارد تا هم طرفداران پرشور فرنچایز و هم مخاطبان جدیدتر را راضی نگه دارد. تنها زمان نشان خواهد داد که وقتی Birds of Prey در ۲۱ اکتبر در سینماها اکران می شود، این فیلم چگونه در بین بینندگان طنین انداز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا