امیلی بلانت می خواهد جان کرازینسکی به عنوان رید ریچاردز به MCU بازگردد

امیلی بلانت امیدوار است جان کرازینسکی را در نقش رید ریچاردز از Fantastic Four دوباره در MCU ببیند. این زوج در دنیای واقعی بهترین گزینه برای طرفداران برای ایفای نقش آقای خارق‌العاده و زن نامرئی در فیلم جدید چهار شگفت‌انگیز استودیو مارول بوده‌اند. این پروژه که قرار است در اوایل سال ۲۰۲۵ اکران شود، توسط مت شکمن از WandaVision کارگردانی می شود، اما جدا از این جزئیات، هیچ اطلاعات رسمی دیگری در مورد بلاک باستر مورد انتظار منتشر نشده است. با سایت تاپ ریتم همراه شوید تا اطلاعات بیشتری درباره این زوج و احتمال حضورشان در مارول به شما بدهیم!

از آنجایی که استودیو مارول در فرآیند بازیگری برای Fantastic Four سر بسته بوده است، طرفداران همچنان انتخاب‌های خود را برای بازی Marvel’s First Family در MCU به اشتراک می‌گذارند. چندین گزارش ادعا کرده اند که فهرست نهایی کوین فایگی و تیمش برای تیم ابرقهرمانی را فاش کرده اند که شامل You’s Penn Badgley در نقش رید ریچاردز و جودی کامر در نقش سو استورم می شود.

در میان این موارد، کرازینسکی و بلانت همچنان به عنوان انتخاب عمومی برای تیتر یک Fantastic Four جدید، رهبری گروه را بر عهده دارند. اما در حالی که حضور بلانت در این نقش کمی نامطمئن تر است، شوهرش به عنوان رید ریچاردز چندان هم دور از ذهن نیست، زیرا او قبلاً در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness، آقای خارق العاده Earth-838 را بازی کرده بود.

حضور کرازینسکی در قسمت دوم فیلم دکتر استرنج نسبتا کوتاه بود. او بخشی از ایلومیناتی زمین ۸۳۸ بود که در نهایت توسط واندا ماکسیموف به طرز بی‌رحمانه‌ای قتل عام شد. بلانت علیرغم مرگش، در مصاحبه جدیدی با HeyUGuys (از طریق The Direct) علاقه خود را برای دیدن دوباره کرازینسکی در نقش مستر شگفت انگیز ابراز می کند. نقل قول کامل او را در زیر بخوانید:

من واقعا برای او خوشحال بودم زیرا فکر می کنم او یک طرفدار بزرگ است. و من درک می کنم که چرا این فرنچایز چنان پرشور برای مردم است. اکنون بخش بزرگی از تاریخ سینمای ما است. بنابراین او هیجان زده بود… خب، امیدوارم [باز هم بتوانیم او را در این نقش ببینیم]. امیدوارم. شما هرگز نمی دانید.

آیا واقعا کرازینسکی می تواند به عنوان رید ریچاردز MCU بازگردد؟

با وجود مرگ رید ریچاردز کرازینسکی در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness، بازگرداندن او برای فیلم چهار شگفت‌انگیز نسبتاً آسان است. به لطف مفهوم انواع مختلف و چندجهانی رو به رشد، استودیو مارول می‌تواند نسخه Sacred Timeline از Reed Richards را معرفی کند که دقیقاً شبیه به Earth-838 است، اما با سرنوشت و حتی داستان اصلی متفاوت است.

با توجه به کمیاب بودن اطلاعات در مورد فیلم شکمن هنوز هم دشوار است که بفهمیم این فرنچایز دقیقاً چگونه به اولین خانواده مارول نزدیک می شود. آنها ممکن است به سراغ نسخه بسیار جوان‌تری از تیم ابرقهرمانی بروند، زیرا می‌دانند که نقش مهمی در حرکت رو به جلوی جهان خواهند داشت. اما خوب است بدانید که اگر فایگی و شکمن تصمیم گرفتند کرازینسکی را در این نقش بازگردانند، یک راه ساده برای این کار وجود دارد.

رید ریچاردز

در حال حاضر، بهتر است همه منتظر اعلام رسمی مارول استودیو در مورد اینکه چه کسی نقش مستر فانتاستیک و بقیه Fantastic Four را در MCU بازی خواهد کرد، باشیم. علیرغم سروصدای طرفداران و حتی خود بلانت برای بازگشت کرازینسکی در نقش رید ریچاردز، این فرنچایز در هنگام انتخاب شخصیت‌های خود برخلاف انتخاب‌های محبوب عمل می‌کند، در عوض هر کسی را که به‌عنوان بهترین بازیگر برای این نقش می‌بینند انتخاب می‌کند.

نکته خوب این است که اگر استودیو مارول در نهایت مسیر متفاوتی را برای تکرار اصلی قهرمان محبوب خود طی کند، همیشه راهی برای بازگرداندن کرازینسکی به‌عنوان واریانتی دیگر از شخصیت وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا