ساخت Inside Out 2 توسط دیزنی تایید شد و جزئیاتی از داستان آن فاش شد!

جزئیاتی از داستان inside out 2

تقریباً هفت سال پس از اولین اکران در سینماها، Inside Out 2 توسط دیزنی و پیکسار تایید شد و تاریخ اکران آن در سال ۲۰۲۴ و جزئیات داستان فاش شد. دیزنی و پیکسار به طور رسمی Inside Out 2 را تایید کردند و در عین حال جزئیات داستان اول را برای دنباله آن نیز منتشر کردند. انیمیشن ۲۰۱۵ حول احساسات درونی دختر جوان رایلی می‌چرخد که در تلاش است تا خود را با مهاجرت خانواده‌اش به سانفرانسیسکو وفق دهد.

اوضاع زمانی پیچیده تر می شود که شادی و غم، دو احساس کاملاً متضاد، در سفری دور از اتاق کنترل ذهنی خود گرفتار می شوند و باید سعی کنند قبل از اینکه زندگی رایلی ویران شود، برگردند. یا سایت تاپ ریتم همراه شوید تا به بررسی قسمت دوم این انیمیشن بپردازیم!

جزئیاتی از داستان inside out 2

امی پولر در کنار فیلیس اسمیت، ریچارد کیند، بیل هدر، لوئیس بلک، میندی کالینگ، کیتلین دیاس، دایان لین و کایل مک‌لاکلان، فهرست پر ستاره Inside Out اصلی را رهبری کرد. این فیلم پس از اکران، با فروش بیش از ۸۵۸ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی و کسب جایزه اسکار بهترین انیمیشن بلند، یک موفقیت تجاری بود.

به عنوان بخشی از نمایشگاه D23، دیزنی و پیکسار (از طریق تسا اسمیت) این کمپانی ها رسما Inside Out 2 را معرفی کردند. استودیو همچنین اولین جزئیات داستان دنباله را فاش کرد، با این که فیلم همچنان به سفر در ذهن رایلی ادامه می دهد زیرا او احساسات جدیدی را با افزایش سن حس می کند.

تایید رسمی انیمیشن Inside Out 2 توسط دیزنی و پیکسار پس از انتشار گزارش هایی منتشر شد که نشان می داد دنباله انیمیشن به عنوان بخشی از نمایشگاه D23 معرفی خواهد شد. جالب اینجاست که این گزارش همچنین نشان می‌دهد که ستاره‌های قبلی، میندی کالینگ و بیل هدر، نقش‌های خود را در فیلم انزجار و ترس برای این فیلم بازی نخواهند کرد، منابعی اعلام کردند که اختلاف قراردادی بین این دو ستاره به جدایی آنها منجر شد.

از آنجایی که امی پولر احساسات جدیدی را که قرار است در طی معرفی Inside Out 2 معرفی شود، به زبان می‌آورد، مطمئناً عده‌ای را متعجب می‌کند که آیا این تغییری در برنامه‌ها پس از خروج کالینگ و هدر است یا این که همیشه برنامه فیلم همین بوده است.

جزئیاتی از داستان inside out 2

Inside Out 2 بازگشت جالبی را به فیلمسازی فرانچایز برای پیکسار نشان می دهد، که اغلب علاقه خود را به توسعه فیلم های اصلی به جای دنباله ها یا پیش درآمدهای آثارشان تبلیغ می کردند. تنها توسعه استودیو در ابتدا در فرنچایزهای Toy Story و Cars قرار داشت تا اینکه دانشگاه Monsters، Finding Dory، Incredible 2 و Lightyear تولید شد. مخاطبان منتظرند تا ببینند این فیلم که در دوران بلوغ شخصیت اصلی رخ می دهد در مقابل دیگر دنباله‌های پیکسار و همنوعانش (Turning Red) که از دوران بلوغ الهام گرفته‌اند، چگونه عمل می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا