ادکلن های خاص برای هدیه دادن

 

ادکلن همیشه جز هدیه هایی بوده است که ما به افراد داده‌ایم؛ زیرا هم خیلی شیک و زیبا است،‌ هم کمک شایانی به استایل و ظاهر افراد میکند. همیشه کسانی که عطر و ادکلن به عنوان هدیه از شخصی دریافت میکنند، نسبت به کادوی خود و کسی که آن را هدیه داده یک حس و احساس خاصی پیدا میکنند. برای هدیه دادن ادکلن به یک شخص خاص، باید اول روحیات شخص و نوع پوشش او را بشناسید، زیرا عطرها بر اساس ظاهر و روحیات افراد دسته بندی میشوند تا بتوانند با ترکیب شدن با آنها، یک احساس و ظاهر کامل را تشکیل دهند. عطرهای شیرین با رایحه های متنوع و برای دختران و خانم های جوان مناسب است؛ همچنین ادکلن هایی با رایحه های گرم، گل‌فام و شیرین برای خانم های کهنسال میتواند گزینه مناسبی باشد. آقایان جوان از ادکلن هایی با رایحه های دودی، چوبی و تازه استفاده میکنند، و روایح چوبی و گرم نیز برای آقایان کهنسال مناسب تر است.

لالیک لامور ( زنانه )

این ادکلن میتواند کادوی مناسبی برای تولد یک دخترخانوم جوان با روحیه‌ای لطیف باشد. عطر لالیک لامور خنک و فرانسوی در سال ۲۰۱۳ وارد بازار شد؛ رایحه گل‌فام، چوبی و مشک‌اندود این ادکلن به سرعت توانست نظر خانم های جوان با روحیه های لطیف را به خود جلب کند. این ادکلن نماد یک دختر زیبا رو، لطیف، خجالتی و آرام است که همیشه لبخند زیبایی روی لب هایش دارد.

نت های ابتدایی : ترنج، بهارنارنج، رز

نت های میانی : گل های یاسمن، مریم، یاس

نت های پایانی : مشک، صدر، چوب صندل سفید

فرانک اولیویر نیچر ( زنانه )

عطرهای فرانسوی همیشه جز بهترین ادکلن های زنانه در بازار بوده‌اند. عطر نیچر از برند فرانسوی فرانک اولیویر، یک ادکلن خنک و با روایح گلی و میوه‌ای است که میتواند به سرعت توجه دختران جوان و نوجوان را به خود جلب کند. میتوانید برای کادو دادن به دختران زیر ۲۵ سال از این عطر استفاده کنید. روایح شاداب و سرزنده این ادکلن باعث شده تا متخصصان و کارشناسان عطر و ادکلن، این عطر را انتخابی مناسب برای کارشناسان دختران جوان و نوجوان بدانند. اگر میخواهید این عطر را به عنوان هدیه به دختر یا دوست خود هدیه کنید، به شما عطر نیچر را پیشنهاد میکنیم.

نت های ابتدایی : روایح ترش و جذابی مانند ترنج، سرخالو، لبمو ترش، هلو و گل جعفری

نت های میانی : روایح سیب، یاس و گل برف، دارچین و یاس بنفش

نت های پایانی : مشک، صدر و چوب صندل سفید

ورساچه پورهوم ( مردانه )‌

اگر احساس میکنید که سلیقه طرف مقابل را به خوبی نمیشناسید و نمیدانید که چه نوع ادکلنی برای او مناسب است، میتوانید حساب ویژه‌ای روی ورساچه پور هوم باز کنید. روایح خنک و معطر فوژه این ادکلن ایتالیایی به شدت جذاب باعث شده تعداد زیادی از آقایان در هر رنج سنی، از این عطر به خوبی استقبال کنند. ادکلن ورساچه در آغاز عرضه شدن در بازار یعنی سال ۲۰۰۸ تا به الان که در عصر جدیدی از زندگی به سر میبریم، هنوز هم عطرامضای بسیاری از آقایان جوان برای استفاده های روزانه است. این ادکلن از روایح پیشفرض،‌ معتدل و آرامش‌بخش مردانه استفاده میکند و به همین دلیل است که تمامی آقایان در هر سنی میتوانند از آن استفاده کنند. عناصری ازنظیر ترنج، لیمو ترش، بهارنارنج، رز، سدر، شمعدانی، دانه تونکا،‌ مشک، کهربا، سنبل و سالویا اسکلاریا در این عطر مردانه به شدت جذاب ایتالیایی حکمرانی میکنند.

دولچه گابانا د وان مردانه ادو پرفیوم

یک ادکلن دلفریب، جذاب، مردانه و اغواگر که میتواند انتخاب مناسبی برای کادو به همسر و نامزدتان باشد. عطر د وان مردانه از برند ایتالیایی دولچه گابانا با روایح گرم، چوبی و ادویه‌ای، در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد و به شدت مورد استقبال مردان جوان، شیک پوش و با استایل کلاسیک قرار گرفت. این عطر میتواند توجهات و بازخوردار های اجتماعی مناسبی برای هر فرد داشته باشد و یک انتخاب بسیار مناسب برای مردان کاریزماتیک و آلفا است.

نت های آغازین : روایح ریحان، گریپ فروت،‌ گشنیز

نت های میانی : رایحه هل، زنجبیل، شکوفه پرتقال

نت های پایانی : روایح سدر، کهربا، تنباکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا